Важна информация

Често задавани въпроси

1. Какви са опциите за доставка?

Предлагаме стандартна доставка с Еконт и Спиди

2. Как мога да върна продукт?

Ако не сте доволни от покупката си, можете да върнете продукта в срок от 14 дни след получаването. Продуктът трябва да бъде в оригинална опаковка и без следи от употреба. Свържете се с нас, за да получите инструкции за връщане.

3. Каква е гаранцията на продуктите?

Всички продукти в Electrohome са с официална гаранция от производителя — обикновено между 24 и 60 месеца. За някои категории като фотоволтаични системи предлагаме удължена гаранция.

4. Мога ли да получа техническа консултация преди покупка?

Да! Нашите специалисти са на разположение да ви помогнат с избора на подходящ продукт според вашите нужди. Свържете се с нас чрез чат, телефон или имейл и ще получите персонализирана препоръка.

5. Имате ли физически магазин или шоурум?

В момента elextrohome е изцяло онлайн платформа. Работим активно, за да предложим удобни точки за консултация и демонстрация в бъдеще. Следете сайта ни за новини и локации.

6. Как да избера подходящ климатик или фотоволтаична система?

Изборът зависи от площта, изолацията, потреблението и бюджета. Нашите консултанти могат да ви помогнат с индивидуална препоръка. Свържете се с нас, за да получите безплатна консултация.

Имате въпроси?

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС